Duygu-hilal 37 haftalık doğdu kızım şuan 2ay 7 günlük gazdan uyuyamıyor tesmen gaz için hangi damlayı yada ne yaşıyorsunuz acill yardım edin anneler
Karan8493719 Duygu-hilal sap simplex kullandım doğduğundan beri düzenli olarak. Karnını ovun rezene çayı verin biraz ılık havlu koyabilirsiniz karnına
Alparslannnesi33 Duygu-hilal Biogaia dan memnun kaldık . Birde katranlı bez ısıtıp koyuyorduk karnına
Gokturk_ Duygu-hilal 2 kişi attı bana tatlı elma yağı kekik yağı zeytinyağı karıştırıp ayak altına karın bölgesine sürülüyormuş iyi geliyormuş.Nen biogaia kullanıyorum iyi geliyor
Tansu22 Bende gaz sancisina sap simplex kullanmıştım gerçekten çok rahatlatıyodu gazını çok güzel cikariyordu tavsiye ederim.
Tansu22 Bende ilk metsil kullandım fayda etmemişti zinco kullandım kusuyodu en son sap simplex almıştım o iyi gelmişti
Ococila İlk çocuğumda nurse Harvey damla çok iyi gelmişti nurse Harvey colex şurup yanlış hatırlamıyorsam 2 aydan sonra veriliyordu o çok çok iyi gelmişti ikinci çocuk içinde Nurse Harvey aldım henüz denemedim