Geçen sene izmire taşındık. Ben kendimi bildim bileli doğalgazlı evde oturdum. Çocukluğumda bile kaloriferli evde oturuyorduk. Geçen sene ilk kez kışı klimayla geçirdik. Salon güneş alıyor, güzelde ısınıyor birde amerikan mutfak olduğu için fırın, ocakta çalışıyor. Arka taraf için elektrikli kalorifer aldım. En azından soğuk havayı kırıyor.