Nefes Ahseninannesii sağlık açısından iyi pismesi gerekiyor diye okumuştum malum artık salmonella çok fazla siz yinede Bi araştırın tabi
DamlaKck Deryaa4319 Yumurta sarısını tek mi yediriyorsunuz? Ben kahvaltı karışımı yapıyorum, biz de 15 gündür falan başladık ek gıdaya.
Meron DefneRana3881 süzme peynirle mayalandığını duymuştum. SiZ süzme yoğurtla mayalıyosunuz dimi bi yanlış yazım yok
DefneRana3881 Zeynep42 peynirle mayalandığı için peynir oluyor birde süzüyoruz bildiğin labne oluyor birde yazmayı unutmuşm ben başlarda tuzsuz süzme peynirden yapıyordum
Minikcivcivim Linakaya Torku kullandım o da güzeldi şimdi içim kullanıyorum bu da güzel. Evde de yapılabiliyormuş ben bilmiyorum onu hazır alıyorum