Kobramaslan22
Kaşık mama ya alışmış olabilir, kaşık mamayı bırakmalısınız, sizin onu vereceğinizi biliyor ve yemiyor katı kural koyun acıkınca elbet yiyecek, ama bir süre daha böyle devam ederse vazgeçmesi zor olur, benim kızım çok sık emdiği için yemezdi, doktorumuz tabi Yemez süte güveniyor en aza indir yer dedi, emmeyi aza indirdim ve şimdi güzel yiyor, hiç yemediği sevmediği şeyleri çok acıkınca veriyorum onu bile yiyor, dayanamıyorum demeyin biraz aç kalsın yer bence onun iyiliği için sonuç da ve kan değerleri de önemli tabi mesela kansızlık iştahsızlık yapar