Kizlar doktorumuz ben 4. Ayda direkt baslamiyorum 6. Ayda test yapip eksiklik varsa basliyorum demir damlasina demisti. Biz de o yuzden kullanmamistik. Simdi 6. Ay olduk ama travmatik bir kan aldirma durumuz olmustu alerji icin o yuzden tekrar kan aldirmak istemiyorum. Direkt kan damlasi alip kullanmaya baslasam mi diyorum. 6. Ay kontrolünde hep kan testi yapıyorlar mi ve 4. Aydan sonra bizim gibi demire baslamayan var mi?