asocialmom Kızlar bebeğim sadece biberonla besleniyor 6 aylık olcaz elimde lansinoh var kullanmıyoruz yavaş akış olduğu için. Sizce orta akış mı hızlı akış mı uç almalıyım ?
1234___ asocialmom canım lansinoh biberon hızlı akışlı biberon başlığında 1 delik mi var acaba bilgilendirirseniz sevinirim, 🙏
Baybymucize asocialmom biberonların numarası oluyor 6-18ay arası olan biberon emzikleri var o alınıyor benm bebeğim de sütüm olmadı için biberonla besliyorum