3 buçuk yaşında oğlum tuvalete alışkın dı ama artık idrarını kaçırıyor. Ve sürekli idrara çıkıyor. Altına kacirdiktan sonra bidaha tuvalete gidiyor.yarim saat sonra bir daha . İdrar tahlili ve idrar kültürü temiz çıktı enfeksiyon ve bakteri yok. Neden oluyor anlamıyorum ne yapıcam ben. Bugün birde koltuğun kenarına saklandığını gördüm tuvaletin mi var dedim götürdüm çişini yaptı. Büyük tuvaletinde sorun yok ama akşama kadar hep altı ıslak hiç kuru olmuyor 😢😢 bezlemiyorum kızmak da istemiyorum yardım edin 😢