Prensesminik42 yeğwnim 6 yaşında bu sene başladı 1.sınıfa bana bu bile aşırı küçük geliyor ya ama mesela ywğenüm nisan 2016 doğumlu bu sene başladı ama eşimin kuzeninin çocuğu şubat 2017 doğumlu oda bu sene başladı okula anasınıfı için gitmişler müdür 1.sınıf yaşına giriyor demiş orda baya şaşırmıştım ben nasıl olur diye ve şuan dada zaten 36 ay üstü çocuklar anaokuluna başlayabiliyormuş 3 yaş yani bu bile çok küçük ya bu gidişle 10 sene sonra 3 yaşında başlatırlar heralde 1.sınıfa düşürdükçe düşürüyorlar resmen