Ynctlgtmn bugün nasıl oglunuz? Ağlaması falan var mı? 2 gün sonra 3 aylık oluyoruz hayırlısoyla, sağlıkla inşallah. Perşembe yada cuma günü sünnet ettirelim diyoruz, gerçi ben bi ay kadardir hep erteledim hic icim el vermiyor😔 korkuyorum cok acı cekmesinden yavrumun. Her çiş yapışında agliyolar mı mesela? Cok geçmiş olsun bu arada. Rabbim bize bagislasin evlatlarımızı