Doğumdan önce hiç böyle bir sorunum yoktu doğumdan sonra başladı iç bölge degil mantar yok olsa kesik kesik beyaz akıntı vs olur hep aynı yer afedersiniz sol taraf üst dudak kısmı hep aynı yer kaşınıyor hemde bazen o kadar azıyor ki tatlı tatlı kasimaktan tahriş oluyor doğumdan sonraki 5-6 ay içinde başladı 16 aylık oldu bebeğim hala devam ediyor doktora gitmeye bir türlü fırsatım olmadı en kısa zamanda gideceğim. Geçenlerde randevu aldım adet oldum iptal etmek zorunda kaldım 🙄 yani siğil yok sivilce yok bişi yok görünürde ama hep aynı yer neden kaşınıyor bir türlü anlamadım 😑 artık kasimaktan sol dudak kısmında sarkma olmuş dışa doğru var mı böyle bir durum yaşayan? Normalde böyle şeyler gebelikte falan olur benim doğumdan sonra başladı bir de doğumdan sonra jilete karşı çok hassaslasti tüm vücudum bacaklarım koltuk altı yıllardır jilet kullanırım ama doğumdan sonra hep batık oluyor tahriş oluyor kızarık kızarık oluyoor dokunuyor resmen şuan jilet bebeğim biraz daha büyüsün epilasyona gitmek istiyorum baş edemiyorum artık. Böyle bir kaşıntı durumu yaşayan varmı neden hep aynı yer kaşınıyor olabilir ?