1 hafta önce doğum yaptım . Göğüs ucu kremi falan kullanmadan bebeğimi emzirdim . Bilemedim . Şimdi goguslerimde sütüm var başta yara olduğu için doğru düzgün emziremedim . Şimdi emzirirken resmen ağlıyorum hem göğüslerim yara hemde tam göğüsteki damarlar açılmadı heralde emzirirken çok yanıyor ateş gibi bir de semsert oluyor . İki gündür sagmaya çalışıyorum ama geçmedi. Aynı böyle durum yaşayan anneler naptınız nasıl iyilestiniz ? Bu süreç ne kadar sürdü napmaliyim 😥😥😥 bebeğimi doğru düzgün emziremiyorum acıdan.