HatunKisisi teşekkür ederim🥰 bizim oda derecesi 23ken üşümüyordu dediğiniz gibi giydiriyordjm fakat şuan 21 22 arası değişiyor sabaha karşı üşüyor şaştım kaldım gece üşümüyo sabaha karşı üşüyoe gece dada sık giydirsem terliyecek bu sefer bende kombi derecesini birazdaha yükselteyim bakalım nasıl olacak