Merhaba kızlar 😊 ben 3 ay önce sezaryen ile doğum yaptım. Hamilelikten önce özel bölgemi ağda ile alıyordum. Hamilelik süreci boyunca da jilete döndüm.. doktorum ilk 3 ay ağda önermiyorum dedi hamilelikte ee bende o 3 ay geçince jiletten tekrar ağdaya dönmeye cesaret edemedim bide doktor öyle deyince bebeğe de bir şey olur diye korktum. Şuan hala daha jiletle alıyorum aslında rahat yöntem acısız her duşta alıyorum ama çok çabuk çıkıyor ağdaya dönsem mi diyorum ama dikiş yerimden çekiniyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz?