Merhabalar kızım 6 aylık ve dış çıkaracak sanırım aşırı huysuz bi 10 gündür. Bide emmek istemiyor süt sağip veriyorum onuda istemiyor mama da istemiyor denedim. Ek gıdaları da istemiyor ne yapacağımı şaşırdım bu süreç Ne kadar sürüyor tecrübeli olanlar yazabilir mi nasıl besleyebilirim