Maviimm Kızlar 16 aylık kızım var emziriyorum ama artık beyazlarım çıktı durdum durdum bu zamana kadar zor sabrettim🥺😂 nasıl olsa artık ek gıda ağırlıklı gidiyoruz boyatan var mı aranızda boyatsam nolur kii
Dilek_66 Maviimm ben 1 ay oldu boyayalı normal boya almıştım organik felan değil boyadım.bebegimide emzirdim hqtta bu emzirme sureci içinde 2.kez boyamış oldum bi skntı olmadı ben de de ogluşumda da
Tugce Maviimm Saçlarımı hiç boyatmadım. Fikir beyan edersem yanlış olur. Emzirme danışmanımdan öğrendiğim bilgiyi aktardım yalnızca. ☺️
Deniz05 Tugce bnde hiç boyatmadım ama boyatmak istiyorum sürekli evdeyiö sıkıldım galiba değişiklik istiyorum o yüzden organik zararsız mı dedi acaba emzirme danışmanı
Tugce Deniz05 Evet. Bir dönem niyetine girmiştim. Lohusa depresyonu herhalde 😅 o zaman danışmanıma sormuştum. Organik boyanın herhangi sakıncası olmaz demişti. Kimyasal boyalar olmaz diyor.