Stresten dolayı azalması gayet normal, öncelikle iyi ve güçlü olmaya çalış kendini rahatlatacak şeyler yap zihnin rahat olsun ki süt de gelsin :) sonrasında sürekli emzirmeye calis yada sağım yapabilirsen meme boş da olsa 15 dk sağım yap ki beyne süte ihtiyacımız var mesajı gitsin. Aynı şey emzirme için de geçerlidir. Sağımı iki saatte bir yapmaya çalış.
Yediklerine dikkat et bol su içip dinlen mutlaka