Deletedmom_39 Bebişim 2 aylık kızlar sütüm yetmediği için aptamil takviyesi yapıyorduk. Ama inanılmaz kabız yaptı 😞😞 tavsiye üzerine sma’ya geçtik ama zırt pırt deneme tahtası yapmak istemiyorum çocuğu!! Tavsiyeniz nedir?
Deletedmom_39 Deletedmom_39 kullandığınız mamaların iyi ve kötü yönlerini yazar mısınız? Bebelacta ishal yapıyormuş 🤷🏼♂️
A2B4 Deletedmom_39 Aptamil benim bebeğimi de mahvetti hatta hastanelik olduk.bebelac gold ya da evolvia oneririm
Liyababy Deletedmom_39 hangi mama markası vs iyi diye bişey yok bebeğinize hangisi iyi geliyorsa o mama iyidir bunuda anca deneyerek öğrenebilirsiniz mesela aptamil iyi gelmedi size ama benim bebeğime iyi geldi onun için başkasına iyi gelen size gelmeye bilir anca sizin deneyerek gözlemlemeniz lazım
Liyababy Deletedmom_39 bebelac ishal yapmıyor sizin bebeğinizin bünyesi kabul etmemiş ama başkasına iyi geliyor öbür markalarda yapar tamamen bünye meselesi
mavikalpefe124 Deletedmom_39 bebelac gold, aptamil conformil denedim ikisinde de sıkıntı yaşamadım. Deneyerek sizin bulmanız lazım ama bebekten bebeğe değişiyor mama gerçekten