Post biraz eski ama inşallah görüp cevap verirsiniz kızlar 🤲🏻🤍 bebeğim 6 aylık anne karnında böbreği 5 mm doğdu 7 ye çıktı sonra sünnet ettirdim 4 e düştü diğer ay böbrek usg çekilecek yine. Ama bugün idrar tahlili verdim acilden mikroskopi nadir lökosit var yazıyor yani idrar enfeksiyonu mu olmuş doktorumuz tatile çıkmış çok canım sıkıldı hemen doktora götürmem mi lazım