Kubragk8 Merhaba kızım 7 bucuk aylık 6 kilo 400 gram kilo alması çok yavaş çorba vs herseyı vermeye başladım çok şükür yiyor aptamılın kaşık mamasını önerdiler sağlık ocagı çalışanları sizlerden kullanan varmı ve kilo da fark olduğunu düşünüyor musunuz
Kubra381 Kubragk8 Merhaba ben kızıma kaşık mama yediriyorum gece uykusuna yatırmadan önce Şuan 10 aylık 9 aylıkken doktora götürmüştük 7 buçuk kilo idi doktor biraz az kilo almış dedi kaşık mama önerdi akşamları yapıp yedirebilirsin dedi doktora 12 aylıkken gidicez kilo aldırıyormu bilmiyorum şuan
Kubra381 Kubragk8 inşallah ya aslında yiyor güzel hiçbişey ayırt etmiyor maşallah ama aşırı hareketli ve 8 tane dişi var herhalde ondan alamadı Elhamdülillah sağlıklı ama😊💫 Bu arada bende apatamilin kaşık mamasını kullanıyorum
Kubragk8 Deletedmom_39 yaa ben bugun başladım bi kere verdim bakalım öyle bi sorunla karsılasıcakmıyım canım
Kubragk8 Kubra381 benim kızım da çok hareketli birde gündüz uykuları hiç iyi değil belki de ondan almıyorlar