tektanem benim en korktuğum şey ateş bebeklerde. Durmadan ölçüyorum ateşini, ama hep aynı. İlacını da zorla içiriyorum ☹️😔bin takla attım içirmek için. Bide hiç kucağımdan inmiyor. Asla bırakamıyorum Bi yere, uyuyo yatağına koyayım diyorum yok sıkı sıkı tutmuş kazağımı, tam bırakacam uyanıp ağlıo. Kucakta uyuyo. Bütün gün kucağımda yapışık ikiz gibi geziyoz evde, belim kollarım kırıldı😭