Elika00 Kaderrrrrr23 kızım olsaydı mia koyacaktık ben mila istemiştim eşim mira sonra mia karar verdik ama oğlum oldu
Kubra381 Kaderrrrrr23 benm kızım var adı Elif Sare🌸hep derdim kızım olursa elif koyacağım diye oldu şükür Sare isminide eşim beğeniyordu birleştirdik😊
Dfne02 Eliz koymayı düşündük eşimin içine sinmedi Gökçe yi beğendi oda benim içime sinmedi Defne de karar kıldık en son☺️