Sevda26 bazen insaniyetle bişey söylesen yada onunla aynı fikirde değilsen karşıt bi görüşsen hemen sokak ağızıyla cevap verenler oluyor, insanlar tartışırken bile seviyeli olmalı çünkü orta yol böyle bulunuyor. Sizin canınızı sıkan mevzu nedir neden terbiyesizlik yapıldı ?