SenZeytinim L koltuk almak ev sahibi değilseniz mantıklı değil her evde aynı durmaz ben de L koltuk almak için yola çıktım koltuk alacağımda bi mobilyacı abimiz ev kendinizin mi kira mı dedi kira dedim o zaman L bakma abim taşınırken bela olur her eve olmaz l koltuk dedi ve kiracıysanız düşünmeyin ev sahibiyseniz güzel beğendim ben ilk attığınız koltuğu zaten bende aynısının füme 3 3 1 1 olanını kullanıyorum çok memnunum