Btl25 canım bende Çarşamba günü yaptıracağım inşallah oğlum 4 aylık bende çok korkuyorum inşallah hayırlısı ile bizde atlatırız inşallah Rabbim sizede şifa versin 🙏🏼😪🥺 geçen bende post açmıştım canım ANESTOL krem çok ti geliyormuş anestezi etkisi yapıp ağrıyı kesiyormuş öyle dediler, kantoran yağı al sür bolca, birde Fito diye bir krem iyi geliyormuş bunları al hemen bence bende alıp hazır bulundurucam onun dışında da fitil yada calpol şurup ver canım hemen iyileşir inşallah doktorunuz neden birşey vermediki anlamadım