Ess92 Kızlar evlenirken yeni çamaşır makinesi almamıştık. Eşimin bekarlıktan kalanı kullandım 1,5 yıl. Şimdi yeni alcaz. Önceki makinemde en şikayetçi olduğum konu beyazlsrı bembeyaz yapmıyordu. Siz neler kullanıyorsunuz? Memnun musunuz?
Mufettis_Gadget Ess92 bosch serie 4 1000 devir 9 kg aldım tam 1 yıl oldu ve cok memnunum beyazlarım kar gibi çıkıyor
Beraninannesii Ess92 Arçelik 10 kg olanı kullanıyorum 1 yıldır beyazları çok güzel yıkıyor hijyen+ programında.
Dolores Ess92 bosch serie 4. Sizin için baktım geldim :) dokunmatik ekran, leke çıkarma, ön işlem, kolay ütüleme, speed perfect (süre kısaltma) özellikleri var. 1200 devir, 9 kg. Kesinlikle tavsiye ederim. Her şeyi tertemiz çıkarıyor.