Barlas_mom Cery Olmaz canım arada ovala zamanla dağılıyor biZde 7 aylığız 7 ay 17 günlük bu ay oldu benim oğlum da da vardı geçti ☺️
Barlas_mom tugbac Aşının hiç bir etkisi olmadı canım ateşte yapmadı. O an ağladı o kadar 😅 inşallah sizin de böyle olur
tugbac Barlas_mom ya bi de doktorum aynı anda 2 aşı verdi yarın 2 aşı birden olcak birisi hafif zaten dedi. Bir başka doktor tek aşı halinde 4 doz vermişti bugün ki doktorum da 2 tane verdi böyle olunca tereddüt ettim 🥲
Tugcebyrk Geçmiş olsun kızımdada aşı yerinde şişlik ve kızarıklık olmuştu doktorumuz soğuk kolanyayı pamupa dök kompres yap demişti o şekilde geçmişti