Mirayada_35 4 aylık olduk 1 aylık süre hep böyle geçti meme reddi bu ayda normal galiba hâla da sürüyor aç aç duruyor emzirmek istediğim de sinirlenip ağlıyor bu ay kilo alımımız da yarı yarıya düştü inş böyle devam etmez bende aç durmasına üzülüyorum