Kızlar sıkıldım hep aynı yemeklerden ya. çok uğraştırmayan ama farklı yemek fikirleriniz varsa paylaşalım
Benim olsun ilk tarif
Köfteleri minik minik yapıyorsunuz sonra tavada az yağda tavuk soteler gibi pişiriyorsunuz. Sonra ayrı tavada soğan,kırmızı biber,yeşil biber artık ne seviyorsanız soteleyip köfte ile karıştırıyorsunuz içine biraz da domates püresi ya da biraz salça. Farklı oluyor güzel oluyor 🤷🏻♀️