5.5 aylıkken doktor tavsiyesiyle ek gıdaya başladık 6 ay 4 günlük yoğurt dışında bir şey yemiyor ve tek öğün yiyor onu da. Tatlılardan hoşlanmıyor yoğurt ile karıştırıyorum meyveleri yine yemiyor. Ne yapabilirim? Kilo alım hızı düşmüş doktor mama verin dedi yatmadan. İki farklı marka aldım mamayı da istemiyor. Sütüm azaldı. Ne yapacağım?