Aysnrgul 2 ay 8 günlük bebeğim 5250 gram. 90 cc mama içiyor bir öğünde. Doktor 90 dan fazla verme dedi fakat bebeğim mamayı bitirdikten sonra ağzından biberonu çeker çekmez ağlamaya başlıyor. Acaba doymadığı için mi? Mama miktarını arttırmalı mıyım?
mehmel54 Aysnrgul gunluk bez sayısı 4 5 6 gibiyse doyuyordur gazdan kaynaklı ağlıyor olabilir emmek rahatlatır çünkü gaz sancısını
eflatunkedi Aysnrgul merhaba benim bebeğim 45 günlük, anne sütü + mama gidiyoruz. Mama konusunda kafam karışık da acaba doyuyor mu ben 60cc veriyorum. Siz kaç saatte bir mama veriyorsunuz?
Aysegularici Aysnrgul benimkide aynıydı canım 2 ay 5 günlükte benim bebeğim biz bir haftadir 120ciktik 90cc yi 2 saatte veriyordum 120 CC yi 3 saatte vermeye özen gösteriyorum doktorlara bakma benim bebgim 6 kilo memeyi bıraktı mamya başladık kontrolde ebemiz 120cc de sorun görmedi boy ve baş cevreside ilerde gittiği için
Feyza468 Diğer verdiğinde bir ölçek daha arttır canım bi dene belki gerçekten doymuyordur zaten doyarsa kendiliğinden iter ağzından benim bebeğimde 2 ay 5 günlük sadece mama ile besleniyor bende 90 veriyorum bazen çok vakit geçtiğinde 120 veriyorum doyuyorsa itiyor içmek istemiyor zaten
Aysnrgul Feyza468 valla biberonu hiç ağzıyla ittiğini görmedim bu zamana kadar 🥲 ne kadar versem o kadar içiyo
eflatunkedi Feyza468 merhaba, ne kadar sürede bir 90 veriyorunuz? Bebeğiniz 45 günlükken kaç CC ve ne.kadar sürede veriyordunuz acaba hatırlıyor musunuz? Ben de mama + süt veriyorum. Kilo alımı az gidiyordu ne kadar vermeliyim kafam karıştı
mehmel54 Aysnrgul o zaman doyuyordur canım ama bir arttır bakalım azar azar biberoni bıraktığında ağlamıyorsa devam edersin aynı şekilde ağlıyorsa gazı vardır muhtemelen masajlarla damlalarla rahatlatırsın doktora sorupta
Feyza468 eflatunkedi 45 günlükkende 90 veriyordum canım ben her zaman bir ölçek fazladan yapıyorum doymamasına karşın doyunca kendisi itiyor zaten biberonu
Feyza468 eflatunkedi ben açıkçası süreye bakmıyorum canım aç olduğunu anlıyorum zaten ama genelde iki saatte bir veriyorum bazen saatte bir verdiğimde oluyor aç olan bebek kendini belli ediyor
Kasendem Benim bebekte 2 ay 21 günlük 30 cc yi zor içiriyorum bırakıyor memeyi 5 dk den fazla emmiyor onuda bırakıyor ama günde 3-4 kez kaka yapıyor doyduğunu düşünüyorum bebekten bebeğe değişir bu durum birde mamadan mamaya değilşiyor olabilir tokluğu. Çünkü markada markaya kıvam farkediyor. Koyu kıvamlı mamalar daha doyurucu oluyor susu mamalar daha az doyuruyor. Sma birebir ölçü yaptığında baya su kıvamında birde evolvia aldım o daha viskoz yapıdaydı.