Noname21 katılıyorum. Çalışan annelerin ayrı bir tribi var, çocuğuna bakmayı tercih etmeyip (zorunlu anneleri tenzih ederek söylüyorum) bakanları eleştiriyorlar😅 bende kariyerimden vazgeçtim hemde tam yükselirken, ama hiç ben çocuğuma kendim bakarım tribine girmedim çünkü benim için olması gereken o zaten, onunla geçirdiğim vakitten de çok keyif alıyorum ve her anımız çok keyifli ve kıymetli. Herşeyine şahit olmak tüm kontrolün bende olması beni çok iyi hissettiyoru. İlla bunları söyletecekler, birde böyle deyincede kendimizi kötü hissettiriyorsun diyorlar e çalışmayan annelere yapılan mobbing ne olacak? İşe yaramaz biri olduğumuzu düşündürmek, tüm gün boş boş oturduğumuzu varsaymak, bebeğimi kendim büyütmek istediğim için kocamın eline baktığımı ve bunun zoruma gitmesi gerektiğini dayatan cümleler çok normal sanki😬 daha söyleyecek çok şey varda evde oturup çocuk baktığım için konuşmaya hakkım yokmuş gibi hissediyorum😂