Merhaba anneler. Avakado aldım. Sertti bende biraz evde beklettim kestim. Alt kısmında biraz siyahlık vardı. Ben avakadonun bozulduğunu yenmemesi gerektiğini nasıl anlarım.

Kestim. Tadı normal geldi. Limon sürdüm dolaba koyarım yarın yeriz diye. Ama daha çok siyahlandı.

Lütfen birileri bana avakado hakkında bilmem gerekenleri söyleyebilir mi ? Çünkü ilk defa alıyorum.