BihterZiyagil_ evet aslında fazla sıcaklık iyi değil ama tabi kömürle ısınmak öyle oluyor. Aslında soğuk olmuyor 22-23 de, üşüyorlar gibi hissederseniz 2 kat giydirirsiniz, kızıma çok soğuk havalarda alt tarafına 1 kat ince, 1 kat içi pamuklu pijama giydiriyordum, üstüne de içi pamuklu sweat üstüne yelek. İdeal oluyor genelde