Biri 22 diğeri 8 aylık iki bebeğim var, ikisi de aşırı gazlı ve kolik bebeklerdi hiç kolay geçmedi ilk üç ay.. Önce bunun geçici bir süreç olduğunu kendinize sık sık hatırlatın ve asla sizi germesine müsaade etmeyin :) kolay olmuyoe maalesef ama anne etkilenince sanki bebek daha bi kuduruklaşıyor 😊
Ben biogaia ve sab simplex kullandım ikisine de ve bir nebze de olsa fayda gördüm sürekli aynı saatte verin mutlaka,gazı geleceği vakitler özellikle akşam bi duş aldırın, güzelde bir masaj bunu rutine oturtursanız inşallah fayda sağlar. Çok gazı olduğunda benim bebeklerim emmek istemiyordu ama bebeğiniz emmek temas etmek istiyorsa ona istediğini verin. Onlar içinde hiç kolay değil çok sıkıntı çekiyorlar bunu da bize ödetiyorlar 🙂 inşallahhhh tezz zamanda gazsız bir bebek olarak büyümeye devam eder