Tugbaelifumay Harika Haftalar diye bi uygulama var ordan takip edebilirsin bebeklerin büyüme zamanlarında böyle ağlamaları oluyor benimki de ilk atağında çığlık çığlığa iki üç saat ağlamıştı ne olduğunu anlayamamıştım sonra burdan bi arkadaş dedi bana da indirdim gerçekten de atak zamanıymış ondan olmuş