Merhaba 🌺
Oğlumun 4. Ayı bitti ve bir kaç gündür ısrarlar oturmak istiyor. Kucağıma alıyorum hemen doğruluyor tutmaya çalışıyorum kalkıcam diye ıkımıyor😊 yani normal mi bunu deneyimleyen anneler var mı?
Yatarkende sürekli kafayı kaldırmaya çalışıyor. Ve iki gün önce iki elinden tutup kaldırayım biraz hareket olsun dedim iki ayağının üstüne kalktı ben şok 😵💫 bi an da garip özellikler geldi.