mucizevar Ben kullanıyorum. Başta Aptamil kullandık aşırı kabız kusma ve gaz yaptı. Öneri üzerine Sma Comfort’a geçtim. Kabızlığı düzeldi gazıda azaldı ve rahat çıkarıyoe baya. Kusma hala arada oluyor ama o reflü kaynaklı olur dedi doktor. Biz memnunuz bebeğimde seviyor bayada tok tutuyor kiloda aldırıyor tavsiye edebilirim tabi her bebek aynı değil ama deneyin bence