Emine_28 inanılmaz Harika bir doktor benim bebeğim lotus hastanesinde doğdu ilk kontrolümüzü Abdulrahim beye yaptık sonra atamadan dolayı başka bir ile atandık şimdi 11 aylık oldu kızım doktorlara tonlarca para harcadım Prof kere gidiyoruz ama İnan’ bana ben daha Abdulrahim beyin üzerine daha iyi birini görmedim mutlaka git ona