bunemeselaa merhaba, oğlum 3 ay 18 günlük. Yaklaşık 2 aydır bizde de var. Doktorumuz normal olduğunu genetik olabileceğini söyledi. Her ihtimale karşın demir damlasını kilo çarpı 2 damla şeklinde güncelledik. D vit. 3 damladan 5 e çıkardık. Hala mama yerken terleme var. Ama ilaç dolarını değiştirdikten sonra azaldı. Doktorunuza bir danışın isterseniz.