Kızlar 15 gün süt diyeti yaptım geçen hafta kontrole götürdüm kızımı süt alerjisi yok dedi doktorumuz kakasında koku vardı ve günlerdir o koku geçmiyor doktoruyla yine iletişim kurduk süt tozunu sindiremediği için gaz problemi oluyordur oda koku yapar haftaya kadar takip edin geçmezse relactaz kullanmaya başlayalım dedi bu durumda yine süt diyeti yapmama gerek var mı kullanan var mı bu ilacı