Ayazveannesiii stillwasser aynen bende aptamil kullanıyorum bende de aynı durum var acaba mamanın yapısından mıdır nedir bende bilemedim
Aysegularici stillwasser kuzum önce suyu köy bende Aptamil conformil kullanıyorum önce suyu köy üzerine mama at kaşıkla karistir su çok soğuk olursa cozunmuyor çok sıcak olunca mamayı pisiriyor
stillwasser goktug_oguz2022 Ayazveannesiii evet yani hipp aldim oda yaramadı bi tek aptamil iciyo yani boyle oliyo demekki diye düşünüyorum hangi mamaya geçmeyi düşünüyorsunuz
Aysegularici Ayazveannesiii önce suyu kat canım biberona bende conformil kullanıyorum Aptamil öncesi katıp üzerine mama atıyorum soğuk yada çok sıcak su kullanma
Ayazveannesiii pogacayanakk aynı sorun bende de var kaynatılmış suyu resmen yeniden kaynar dereceye getirip öyle yapıyorum buna rağmen biberona yapışan tanecikler oluyo
Ayazveannesiii stillwasser valla sma’ya geçmeyi düşünüyorum ama Bi yandan da tedirginim bugüne kadar apramil verdim (2 aylık bebeğim) değiştirsem Bi zararı falan olur mu acaba bağırsakları çabuk alışır mı bilemedim
pogacayanakk stillwasser Ayazveannesiii ben soğuk suyla yaptığımda bu durumu yaşıyorum sıcak suyla yapınca normal oluyor
alintugce34 stillwasser suyu tamamen kaynat bıberon dök mamayı koy kaşıkla karıştır bıraz soğumasını bekle o zaman o sorun kalmıyor bebege çözünmesen verırse gaz yapar kabızlık yapar
stillwasser minikoglummmmm cogu kisi de bu problem oluyo bilemiyorum neden belki siz mi farketmediniz
minikoglummmmm stillwasser yok sıcak suyla yapıyorum iyiyce calkaliyorum öyle sorun olmuyor bebeğim severek içiyor