Annevebebek34 Kızlar elinde fazladan yada kullanmadığı olup satacak olan varmı kaynatırken biberon ucu büzüştü 😄 ve şuan sıfır biberon alabilecek güce sahip değilim elinde olan varsa yazabilir mi
pogacayanakk Annevebebek34 dolap uygulamasında biberon ucu 70 ₺ gibi bir fiyata sıfır orijinali var ikinci el almak yerine oraya bakabilirsiniz
meso Annevebebek34 elimde 1 tane avent yenidoğan kolik biberonu var 1 numara başlıklı, 2 tane de avent 1 numara başlık var isterseniz uygun bi rakama verebilirim
Annevebebek34 Poyrazin_annesii ne kadara satarsınız acaba diğer biberonlarla yedirmeyi denedik üç kere boğulma olayı yaşadık maalesef
Poyrazin_annesii Annevebebek34 biberonla beraber 50 liradan verebılrm sızede uygunsa . Görselde atarım
Annevebebek34 pogacayanakk evet gördüm ama 2 numara o benim bebeğim 1numara ağızlık kullanıyor ve herşey ateş pahası bi biberon 250-300 tl şaka gibi ya
pogacayanakk Nazlican merhaba yanıtım silmişsiniz, normalde link paylaşımı yapıyorduk kural güncellemesi mi geldi