O1Anne Mom098 bende günde iki yada üç kere sabah akşam bazen öğlnde veriyorum 60 Cc bitirmediğide oluyo
bebislimom O1Anne hippin fiyatından dolayı bebelaca geçtim şuan. Zaten ilk 6 ay benim için çok önemliydi onu hipple tamamladım. Gönül devam etmek isterdi yoksa ücretsiz izne çıktım