Merhaba geçmiş olsun inşallah bende aynı sorunu yaşıyorum ama henüz gitmedim doktora kendiliğinden geçer diye söyledi herkes ama geçmedi gitmeyi düşünüyorum, bildiğim kadarıyla canı yanmasın diye bir krem veriyorlar çatlak yüzünden ıkınmaktan vazgeçiyorlar çünkü, benim bebeğim asla yapmak istemiyor canı yandığı için. Devlet hastanesie mi gittiniz?