Btl411 yalnız değilsiniz aynı şey bende de oldu maalesef :( ilk zamanlar emzirirken şu hatayı yaptım: en son hangi göğüs emzirdiysen yeniden başlarken onunla başla demişlerdi. Bu yüzden ben hep sağda bıraktım sağ ile başlamışım. Ve sadece onunla doyuyordu. Sonradan fark ettim ki sol göğsüm gittikçe küçülmüş ve verimsizleşmiş. Şuan çok pişmanım. Bebeğim günde 10 kez emiyorsa 8-9 unda sağ ile doyuyor belki 1 tanesinde anca sol ile doyuyordur. Sütüm azalıp yetmediği günlerde çok üzülüyorum bu duruma