Canim annelerim 7.5 aylık bir oğlum var. 5. Aydan itibaren meme reddi yaşadık. Kesinlikle emmiyor. Arada sırada aklına gelirse 2 çekip bırakıyor. O da emme sayılmaz oyun oynuyor. Sütüm hala var gogusumu sıkınca damla damla da olsa geliyor. ancak sağ göğsüm cok ağrıyor. Sagdigimda da iki göğsümden de gelmiyor sut. Bu ağrıyı geçirmek için ne yapabilirim. Sağ taraftaki ağrı bazen dayanılmaz oluyor. Artık sagmayi da bıraktım emmedigi için. Ama arada sirada agzina aldiginda emince yeniden sut geliyor. Ne yapmalıyım?