Bebeğim kaka yaparken çok ıkınıyor gazdan metsil damla kullanıyorduk 20 gün kadar kullandım iyi geldi sonra kakayı zor yapmaya başladı dün itibari ile biogaia geçtik iyi gelir dedim ama kaka 💩 yaparken çok ıkınıyor çok ne yapacağım,kakası da yeşil 50 günlük bebeğim nolur cevap yazın anneler