Ozgemre 7. Ay götürdüm 9600 dü şuan 8,5 aylık ama bence önemli olan sağlıklı olması gerisi hikaye. Fazla kilolu olsa şişman obez riski var derler zayıf olsa zayıf doymuyor derler. Her zaman konuşan birileri olur ne yazıkki. Sağlıklıysa doktoru da sorun yok diyorsa sorun yoktur.