Kahannesi Kızlar bugün bütün tavuk aldık alt kısma koydum buzlupa değil şimdi yarın tavuk yapacağım soslayıp yine altta dursa bozulur mu yoksa dondurucuya koyup yarın mı çıkarmalıyım
Znurr Kahannesi 1 gün durmasında sorun olmaz, hatta bilirsiniz marinasyonlar bir gece bekleyince daha güzel olur.
sevgii_123 Kahannesi 11 ine kadar bile kalabilir buzdolabında ben böyle biliyorum tabi o kadar bırakmayın yine de ☺️
pogacayanakk Kahannesi dondurulmuş tavuğu çözdükten sonra bir daha dondurucuya katmayın bakteri üretiyor
Kahannesi pogacayanakk yok canım donmadı marketten aldık alt kısma koydum işte yarın pişireceğim soslayıp yine altta dursa sıkıntı olur mı diye sormuştum