merhabalar bende kullandım kızıma ıkı ay bır tek bunu ıctı alerjı mamalrının ıcınde en tadı ıyı olanı kokusu yok ama benim bebegıme cok yaramadı yanı kılo anlamında bı etkısı olmadı ıctıgı bır ayda 200 gram aldı ama mecbur devam ettik ek gıda olmayınca daha 5 aylık cunku sdevlet karsılıyor doktor rapor verıyor ona gore eczaneden alıyorsunuz ucretsız